четвртак, 6. децембар 2018.

"Asteriks: Tajna čarobnog napitka" od danas u bioskopima

Ovo je nova filmska adaptacija u kome će glavne uloge biti čuveni likovi iz stripa





Na filmska platna se vraćaju Asteriks i Obeliks, dva najveća strip junaka i galska heroja, koji donose prepoznatljiv humor u kojem će od 6. decembra uživati i deca i odrasli.

"Tajna čarobnog napitka" je nova filmska adaptacija o pustolovinama nepobedivih junaka koji na veliko platno dovode celu porodicu.

U ovoj priči Čudomiks odlučuje da je vreme za osiguranje budućnosti sela, te zajedno sa Asteriksom i Obeliksom kreće u potragu za mladim druidom kojem može preneti tajnu o čarobnom napitku koji osigurava trajnu zaštitu.

Konferencija za štampu održana je danas, a medijima se obratio i deo glumačke ekipe koji je radio na sinhronizaciji filma: Slobodan Boda Ninković, Uroš Jovčić, Predrag Peđa Damnjanović i Stevan Piale.




Boda Ninković se već decenijama druži sa decom i kroz predstave i kroz crtane filmove, a za rad na ovom projektu ima samo jednu reč - uživanje:

- Ovo je prvi scenario koji nije rađen po stripu, nego je baš rađen za film. Beskrajno je duhovit i rad na njemu bio je uživanje. S obzirom na to da je Žerar Depardje igrao ulogu koju ja tumačim, mogu da kažem da mi je velika čast što sam ja dao glas za ovo naše područje.





Nekad se desi da jedan glumac daje glas za nekoliko likova. U takvoj situaciji se ovaj put našao mladi glumac, Uroš Jovčić.

- Ja sam igrao u ovom crtaću dva lika: jednog dobrog i jednog koji nije baš tako dobar, tako da se desilo da su u jednom trenutku imali čak i malu scenu. Kad sam snimio jednu ulogu, onda sam radio drugu i maltene govorio sam sa sobom nekoliko replika.





Film traje 105 minuta, a u srpskoj verziji, pored pomenutih glumaca, uloge tumače i Boki Milivojević, Aleksandra Širkić, Tomaš Šarić i ostali.

Mi jedva čekamo da pogledamo ovaj flm, a vi?


(Telegraf.rs/ B.T.)

Нема коментара:

Постави коментар

Maxi Tex #22

  Scenario: Nizzi Claudio Crtež: Alessandrini Giancarlo Naslovnica: Villa Claudio