петак, 15. март 2019.

FIBRA PREDSTAVLJA: KOLORKA 126 - Ardalen




„Sjećanja mi dolaze i odlaze, a mnogo ih je i ne uspijevam ih smjestiti. Nikada nisam siguran što se desilo prije ili poslije, plešu mi imena, lica... Sjećanja mi dolaze i odlaze, mnogo ih je i ne uspijevam ih smjestiti. Nikada nisam siguran što se desilo prije ili poslije, plešu mi imena, lica... Kao da se knjiga mog ondašnjeg života raspala, a u ruci mi ostao pregršt listova koje ne znam nanovo poredati. Katkada čak kao da nisu moja... nisam siguran da razlikujem što su maštarije, a što sjećanja...“ 

Mi smo ono čega se sjećamo. Ali pamćenje nije objektivan i nepromjenjiv registar. Uz pomoć Fidelovih sjećanja Sabela pokušava rekonstruirati priču, dio svoje priče. Ali u tome oživljavanju postoji još mnogo niti koje se isprepleću, drugi ljudi, druga pamćenja. Jer mi smo i ono čega se drugi sjećaju. A u tim sjećanjima, vlastitima i tuđima, postoji ljubav i pažnja, a postoji i ogorčenje i mržnja. 

Pamtiti stoga nije bezopasno. 
Ali onaj tko ne pamti, ne živi.

Kolorka 126 • Ardalen • 256 stranica • Kolor • 215 x 280 mm • Tvrdi uvez • Scenarij Miguelanxo Prado • Crtež Miguelanxo Prado • Prijevod Nikola Pezić • Lektura i redaktura Aleksandar Gucunski • Dizajn Melina Mikulić • Datum objavljivanja 15.3.2019. • Cijena 200 Kn

Нема коментара:

Постави коментар

Maxi Tex #22

  Scenario: Nizzi Claudio Crtež: Alessandrini Giancarlo Naslovnica: Villa Claudio