петак, 22. фебруар 2019.

"PONOR ZLA": Drugo izdanje stripa o zločinima u istočnoj Hercegovini

Veliko interesovanje za strip-album o stradanjima u istočnoj Hercegovini. Priče o zločinima nad stanovništvom u Drugom svetskom ratu





STRIP-ALBUM "Ponori zla" Nevesinjca Jovana Bratića, na 205 stranica u 1.050 kadrova, koji govori o zločinima i stradanju stanovništva istočne Hercegovine u Drugom svetskom ratu, zbog velike potražnje doživeo je i drugo izdanje.

U tom stripu, autor kroz izmišljena imena likova govori o istinitim i stvarnim događajima, a glavni junak je Aleksa Vojinović, predstavnik patrijarhalne, hrišćanske, patriotske, porodice, svedok i učesnik tragedija i zločina koji su se desili njegovoj porodici i narodu.

- U liku Alekse Vojinovića, koji je izmišljen, nalazi se simbioza mnogobrojnih rodoljuba koji su se borili protiv fašizma, a zbog ideoloških razloga završetak rata dočekali su kao narodni neprijatelji - rekao je Jovan Bratić.

Sam naslov "Ponori zla" asocira na hercegovačke jame, koje su poznate po zlu, jer je u njih bačeno na desetine hiljada nevine dece, žena i muškaraca.

TRAGIČNE PRIČE

OVU priču sam dugo nosio u sebi, a od živih svedoka sam slušao, čitao i emotivno doživljavao tragedije ljudi i porodica. Te priče se razlikuju suštinski mnogo od onoga što smo učili u školi, a ja sam želeo da, iz objektivnog sagledavanja, tragična dešavanja stavim u ovaj istorijski strip - dodao je Bratić.


Autor: D. Curać
Tekst i fotografija preuzeti sa sajta novosti.rs

Нема коментара:

Постави коментар

Maxi Tex #22

  Scenario: Nizzi Claudio Crtež: Alessandrini Giancarlo Naslovnica: Villa Claudio