недеља, 11. јул 2021.

Stalker - najava


Uskoro! Druga knjiga naše biblioteke Zona biće prvi strip-album Filipa Drijea objalvjen na srpskom.

„'Noć je moj rekvijem, moj Tadž Mahal.', zapisao je Drije. 'U transu sam. Ne spavam. Ludim. Pijem šest boca dnevno. Uništavam se. [...] Triput sam završio u bolnici. Ali nastavio sam da se opijam sa prijateljima. Ipak, došao je čas da se vratim, Nikol me čeka. Stigao sam kući. Prazno je. Moja voljena, moja ljubav nije tamo. Užasno je...'

Nakon smrti supruge Nikol, 1975. godine, Drijea je obuzeo mahnit bes. Mrzeo je bolest koja mu je uzela ženu, lekare koji nisu mogli ništa da učine i za koje je sve to bilo samo statistika, društvo koje se sakriva i ne želi da išta nauči o smrti. ”

Bujicu sumanutih vizija Drije je poetski artikulisao u svom delu „Noć”, alegorijskoj postapokaliptičnoj priči o kraju sveta. O gubitku. Smrti... O kojoj, kako je rekao, tek treba da učimo.


 

Нема коментара:

Постави коментар

Maxi Tex #22

  Scenario: Nizzi Claudio Crtež: Alessandrini Giancarlo Naslovnica: Villa Claudio