четвртак, 18. април 2019.

Čarobna knjiga predstavlja - MI SMO X-MENI




12 PRIČA NA VELIKOM FORMATU!

NA LETEĆEM STARTU OD 18. DO 20. APRILA PO CENI OD 2.000 DINARA!

Slavni tim mutanata Marvelovog univerzuma pred vama je u nesvakidašnjoj antologiji koja vam donosi najuzbudljivije i najemotivnije trenutke njihove istorije, od epizode u kojoj su se prvi put pojavili, davne 1963, sve do njihovih savremenih avantura.

Istražite čudesni univerzum moćnog tima superheroja kroz priče koje su potpisala najčuvenija imena američkog superherojskog stripa: Sten Li, Džek Kirbi, Kris Klermont, Džon Bern, Roj Tomas, Džon Bjusema, Len Vin, Džim Li i Grant Morison.

U ovoj jedinstvenoj zbirci priča saznajte: Ko je Profesor X i kako su nastali X-meni; ko su ključni članovi tima; kako se i zašto tim menjao, od originalnih X-mena do Novih X-mena; ko su njihovi najveći neprijatelji; kako izgleda živeti i boriti se za mir i slobodu u svetu punom opasnosti.

Ne propustite jedinstvenu priliku da nabavite ovu izuzetnu zbirku s popustom od 33%. Knjiga MI SMO X-MENI biće na Letećem startu od 18. do 20. aprila u striparnici „Čarobna knjiga” u Dečanskoj 5 u Beogradu, striparnici „Alan Ford” na Novom Beogradu, Klubu čitalaca Čarobne knjige „Bulevar Books” u Novom Sadu i na našem sajtu po ceni od 2.000 dinara. Posle Letećeg starta, cena u našim klubovima čitalaca i na sajtu iznosiće 2.250 dinara, a u ostalim knjižarama 2.999 dinara.

Нема коментара:

Постави коментар

Maxi Tex #22

  Scenario: Nizzi Claudio Crtež: Alessandrini Giancarlo Naslovnica: Villa Claudio