уторак, 25. септембар 2018.

Migelančo Prado: ARDALEN (MAKONDO)


Nova knjiga u našoj ediciji "Meridijani" jeste najnoviji rad proslavljenog španskog autora Migelanča Prada, višestruko nagrađivani grafički roman "Ardalen". Ovaj obimni rad na 260 strana smo objavili u koprodukciji sa izdavačkom kućom Modesty stripovi, u punom A4 formatu, tvrdom povezu, na izuzetnom francuskom papiru Condat matt Périgord. 

O knjizi

„Uspomena imam mnogo, mešaju se i javljaju nekim svojim redom i nikad nisam načisto šta se dogodilo pre a šta posle, imena i lica titraju i lelujaju… Kao da su iz knjige mojega života istrgnute stranice i da mi je u rukama ostalo svega nekoliko listova koje mogu ponovo da složim po redu. Ponekad mi se čini da te uspomene uopšte i nisu moje… Nisam čak siguran ni da razlikujem ono što sam zaista proživeo od onoga što sam umislio.“

*********

Mi smo ono čega se sećamo. Samo što pamćenje nije neki nepromenljivi registar objektivnih činjenica. Sabela pokušava da rekonstruiše priču koja čini deo njene lične prošlosti i zbog toga se trudi da pronikne u svet Fidelovih uspomena. Međutim, u ovoj priči o oživljavanju prošlosti postepeno se otkrivaju i druge niti, druga lica i druga sećanja, koja se međusobno prepliću. Jer mi smo isto tako i ono čega se drugi sećaju. A u tim sećanjima, tuđim i našim uspomenama, kriju se ljubav i strast, ali i mržnja i zloba. 
Zato naše pamćenje nije nešto bezazleno. 
Ali čovek koji ne pamti nije ni živ.


Tehnički podaci
Ardalen
Biblioteka Meridijani, knjiga 12

Prevod sa španskog: Vuk Šećerović
Strana: 260
Štampa: kolor
Povez: tvrdi
Format: A4
Festivalska cena: 2000 dinara


Нема коментара:

Постави коментар

Maxi Tex #22

  Scenario: Nizzi Claudio Crtež: Alessandrini Giancarlo Naslovnica: Villa Claudio