петак, 31. август 2018.

Beskrvni: Treći čin


Beskrvni: Treći čin

Od prve pojave u „Vekovnicima” i prve knjige „Beskrvnih” koja me je upoznala sa situacijom u kojoj Aleksej ipak, pomalo, žvaće žvaku i šutira guzice, do ove sad, koja je pred vama, a ja sam je pročitao pre vas, jer sam car, u kojoj priča sigurno zaranja u epske tokove pseudo-istorije i krojačkih sposobnosti aktera koji je oblikuju, ova punokrvna priča preti da zaseni i same „Vekovnike”. I to ne kažem olako. Sigurno je da će rezultat biti neizvestan na mrtvom trkalištu, ali ja postadoh veći fan ovog serijala. A reći ću i zašto i biću jako uopšten i nimalo konkretan. Iako od samog početka „Beskrvni” nisu pretili nekakvom slojevitošću, već u sitnim naznakama tizovali dubine jada glavnog aktera, kao i uticaje njegovih postupaka na budućnost priče, nakon pročitane epizode „Svrha” shvatio sam da me ni žvake ni guzice više ne interesuju, da je ovo istinsko remek-delo i da predstavlja nivo do kog svaki iole ozbiljan manijak sa željom da se bavi ovom umetnošću mora da proba da dođe. Da proba, jer niko nije. Prosto kô pasulj, nema laži, nema prevare. Pri tome, misli se na stvaranje ozbiljnog kanona, a ne brze zabave i površne razrade. Čudo jedno kako samo jedna epizoda nekog serijala može da usere ili ulepša doživljaj cele priče, a ova radi potonje, i defi nitivno po svim mogućim parametrima ujeda u vrat bilo kakav razlog za sumnju da je ovo izvanredno dostignuće. Svrbe me prsti da vam kažem šta je to, spojlujem i pokvarim doživljaj, ali sačekaću da pročitate, i videćete – ovo kod nas još niste doživeli.

Skaj Vikler
muzičar i kompozitor


Novi broj serijala samostalno je autorsko izdanje. 
Distribucija i promocija: Darkwood.


Br. strana: 72
Boja: Crno-belo
Uvez: meki
Format: A4


Promo cena (važi 2 meseca): 500,00 dinara
Puna cena: 700,00 dinara

Нема коментара:

Постави коментар

Maxi Tex #22

  Scenario: Nizzi Claudio Crtež: Alessandrini Giancarlo Naslovnica: Villa Claudio