уторак, 14. мај 2019.

Rođeni Beograđanin Enki Bilal je najnoviji član žirija na 72. Međunarodnom filmskom festivalu u Kanu

Čuveni autor stripova Enki Bilal pozvan je da bude član glavnog žirija na festivalu u Kanu





Enki Bilal, čuveni galski autor stripa pozvan je da bude član glavnog žirija koji će ocenjivati dugometražne filmove na predstojećem 72. izdanju Međunarodnog filmskog festivala u Kanu, koji se održava od 14. do 25. maja.

Enki (67) je inače rođeni Beograđanin iz porodice Ljubušaka Adema Bilalovića, nekadašnjeg Titovog krojača.

- Bio sam prijatno iznenađen predlogom glavnog delegata ove velike manifestacije, budući da sam atipičan i nisam cineast “puno radno vreme”. Ipak dopada mi se transverzalnost jer me gura izvan crtanja, pravo prema sceni ili filmu. Stvarati znači prihvatiti sve sredine i načine izražavanja - kazao je svestrani umetnik.





Enes Bilalović odavno nazvan Enki Bilal, u svom velikom ateljeu smeštenom u srcu Pariza često gleda tv serije, blokbastere, ali i autorska ostvarenja.

- Tehnologija vlada, ali je neophodno sačuvati prisebnost, ne treba se plašiti i ne treba se boriti protiv nje. Bolje je sve novine dostojanstveno prihvatiti i prisvojiti. Moja generacija nije upozorila svoju decu na opasnost, niti ih je sačuvala od njih. Budimo optimisti i nadajmo se kako će naši unuci biti oprezniji- dodao je Enki.

Umetnik će za vreme trajanja festivala biti primoran da nosi smoking, koji namerava da unajmi u Kanu. Srećno!


Tekst i fotografije preuzete sa sajta telegraf.rs

Нема коментара:

Постави коментар

Maxi Tex #22

  Scenario: Nizzi Claudio Crtež: Alessandrini Giancarlo Naslovnica: Villa Claudio