четвртак, 15. октобар 2020.

Panišer: Barakuda!

 „Pre nekih dvadesetak godina sam u Kaliforniji bio osuđen zbog insajderske trgovine, te sam imao tu nesreću da me izvedu pred sudiju koji je politički naginjao ulevo. Zakon, kako mi je on objasnio, postoji da bi kažnjavao i bogate i siromašne. Trebalo je da poslužim kao primer, pa su me poslali u zatvor strogo zatvorenog tipa. Već prvog dana su mi dva čoveka jasno stavila do znanja svoje namere da me siluju čim se za to ukaže prilika. Ja sam to, naravno, ozbiljno shvatio. Raspitao sam se i saznao da je najozloglašeniji zatvorenik u zatvoru bio čovek zvani Barakuda. Prišao sam mu i izneo svoju ponudu. Rekao sam mu ko sam i kolike me pare čekaju po izlasku. On je imao brojne kontakte izvan zatvora, pa mu nije bilo teško da potvrdi moju priču. Nedugo zatim, dvojicu koja su mi pretila pronašli su sa zašivenim kapcima. Obojici su se u očnim dupljama nalazili testisi onog drugog. Oči im nikad nisu pronašli. Preživeli su.”


Darkwood vam ponosno predstavlja četvrtu knjigu definitivne verzije Marvelovog anti-junaka iz pera čuvenog scenariste Garta Enisa. Frenk Kasl će u Barakudi napokon naići na sebi ravnog protivnika, dok će se u Čoveku-steni ponovo sresti sa starim poznanicima iz Majčice Rusije. Preživelih neće biti mnogo.


Br. strana: 284 / Kolor
Uvez: Tvrdi / Format: 170 x 260 mm

Zavir:

Sajamska cena (do 01.11.2020) 1.590,00
Promotivna cena (do 01.12.2020) 1.690,00
Puna cena 2.190,00

Нема коментара:

Постави коментар

Maxi Tex #22

  Scenario: Nizzi Claudio Crtež: Alessandrini Giancarlo Naslovnica: Villa Claudio